Milyen típusú csomagolási termékeket kínálnak?
Webáruházunkban minőségi papírtáskák, műanyag ingvállas táskák, celofán tasakok, simítózáras tasakok, papírzacskók, papírtasakok, futártasakok, ruhazsákok, ruhavédő zsákok, címkék, ruhacímkék széles választékát kínáljuk. Keress bennünket bizalommal ajánlatigénylő felületünkön, és kérd tapasztalt kollégáink segítségét a számodra tökéletes termékek megtalálásához!
Lehet-e egyedi méretű vagy designú csomagolást rendelni?
Több évtizedes tapasztalattal rendelkező cégünk vállalja egyedi méretű zsinórfüles papírtáskák készítését. A többi papírtáska modellünk fix méretben érhető el, ám azok minden esetben egyedileg logózhatók, emblémázhatók. Tudj meg még többet személyre szabott dizájnnal rendelhető termékeinkről, és kérd egyedi ajánlatunkat!Mennyi idő alatt készül el egy egyedi megrendelés?
Az egyedi megrendeléseket minden esetben precízen, a határidőket betartva készítjük el. Kollégáink a kapcsolatfelvételt követően veled együttműködve igyekeznek megtalálni a számodra legtökéletesebb megoldásokat, majd az ajánlat elfogadása és a rendelés leadása után 2-3 héten belül már át is veheted a kész termékeket. Keress bennünket bizalommal!
Milyen anyagokból készülnek a csomagolási termékek?
Csomagolási termékeinket minden esetben újrahasznosítható anyagokból készítjük. Papír mellett kétféle műanyaggal, polietilénnel (PE) és polipropilénnel (PP) dolgozunk. Amennyiben bővebb információra van szükséged az alapanyagainkkal kapcsolatban, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal megadott elérhetőségeink bármelyikén!
Környezetbarát anyagokat használnak-e a termékek gyártásához?
Amennyiben fontos neked, hogy fenntartható és újrahasznosítható termékeket válassz, azt javasoljuk, hogy a papír alapanyagú termékek között nézz körül. Bár a zacskók, tasakok alapanyaga nem újrahasznosított papír, ha a csomagolóanyagok tiszták és szárazak maradnak, azok szelektív hulladékként gyűjthetők. Ismerd meg termékeinket!
Milyen minimális rendelési mennyiségek vannak?
A minimális rendelési mennyiség árucikkenként változó, így azt javasoljuk, hogy ha megtaláltad, mely termékekre van szükséged, kérd egyedi ajánlatunkat! Kollégáink nemcsak gyors és precíz választ adnak, hanem a számolással való bíbelődés terhét is leveszik a válladról. Vedd fel velünk a kapcsolatot megadott elérhetőségeink bármelyikén!
Hogyan lehet megrendelést leadni a weboldalon?
Ha megtaláltad azokat a termékeket, amelyekre szükséged van, nincs más dolgod, mint rányomni a bevásárlókocsi ábrával jelölt „Kosár” (egyedi termékek esetén az „Ajánlatkérés”) gombra. Ha befejezted a válogatást, kattints az oldal jobb felső sarkában található bevásárlókocsi ikonra, mellyel pénztárhoz navigálhatsz, ahol megrendelheted a kiválasztott tételeket!
Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre?
Rendkívül fontos nekünk, hogy a lehető legkényelmesebbé tegyük számodra a vásárlást, így webáruházunkból rendelt termékeket árát többféle módon is rendezheted. Lehetőséget biztosítunk banki átutalással való fizetésre, emellett készpénzes és bankkártyás utánvételre is. Válaszd a számodra legoptimálisabb opciót!
Van-e lehetőség személyes átvételre, vagy csak szállítással dolgoznak?
A kiszállítás mellett természetesen személyes átvételre is biztosítunk lehetőséget. Amennyiben neked kényelmesebb, ha te magad veszed át a tőlünk megrendelt termékeket, látogass el a 1135 Budapest, Frangepán u. 91. szám alatt található üzletünkbe, és vedd át nálunk személyesen a számodra összekészített csomagokat!
Mennyi a szállítási idő és díj?
Amennyiben nem személyesen szeretnéd átvenni a megrendelésedet, a csomagodat postai úton, néhány munkanapon belül kézbesítjük számodra. Nettó 30 000 Ft értékű vásárlás esetén díjmentes kiszállítást biztosítunk. Egyéb esetekben a szállítási díj a rendelés méretétől és a szállítás módjától függően változik. Válaszd a neked legmegfelelőbb opciót!
Hogyan lehet nyomon követni a megrendelés állapotát?
Egyedi rendelés leadásakor minden esetben tájékoztatást nyújtunk a gyártási folyamat lépéseiről és azok hozzávetőleges határidőiről. Amennyiben a megrendelésed állapotára, netán a csomagod érkezésének időpontjára vagy kíváncsi, keresd bizalommal segítőkész kollégáinkat telefonos elérhetőségünkön!
Milyen garanciát vállalnak a termékekre?
Webáruházunk elsősorban címkék és csomagolóanyagok értékesítésével foglalkozik. Ezekre a termékekre sajnálatos módon nem áll ugyan módunkban garanciát vállalni, kollégáink mindent megtesznek annak érdekében, hogy a lehető legrészletesebb tájékoztatást nyújtsák azok tulajdonságairól, teherbírásáról, hogy minél tovább használhasd őket. Keresd munkatársainkat bizalommal!
Hogyan lehet visszaküldeni vagy cserélni egy terméket?
Amennyiben nem a rendelésednek megfelelő termékeket kaptad kézhez, esetleg már nincs szükséged azokra, egy telefonos egyeztetés után személyesen vagy postai úton visszajuttathatod őket a cégünknek. Termékek visszaküldése esetén, kérjük, vedd fel a kapcsolatot munkatársainkkal a megadott telefonszámon!
Kínálnak-e kedvezményeket nagyobb mennyiségű rendelés esetén?
Nagy volumenű rendelések alkalmával személyre szabott ajánlatot adunk vásárlóinknak, hogy a lehető legkedvezőbb áron értékesíthessük nekik termékeinket. Emellett nettó 50 000 Ft értékű vásárlás esetén 10% kedvezményt adunk a végösszegből. Jelentősebb méretű megrendelés esetén, kérjük, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal, és kérd egyedi ajánlatunkat!
Hogyan lehet kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal további kérdések esetén?
Amennyiben további kérdésed vagy észrevételed van, netán termékeinkkel, egyedi ajánlatainkkal kapcsolatban szeretnél bővebb információt kérni, több lehetőség közül is választhatsz: kollégáink telefonon, e-mailben és személyesen is szívesen segítenek neked. Keresd őket bizalommal a megadott elérhetőségek bármelyikén!